Pro zákazníky
Procházíte naším novým e-shopem a přemýšlíte, kde začít? Tento průvodce vám ukáže funkce a výhody, které vám nový internetový obchod OPTYS přináší.
Jak na přihlášení
- Máte u nás registrovaný účet a za poslední 2 roky jste alespoň 1x nakoupili?
Pak váš účet funguje i na novém e-shopu. Přihlásíte se k němu původním e-mailem i heslem.
- Měnili jste na starém e-shopu heslo v období od 1. 10. 2023 do 5. 1. 2024? Nebo jste heslo zapomněli?
Využijte funkci obnovení hesla. Přečtěte si postup, jak na to.
Na domovské stránce vpravo na liště Můj účet vidíte status Přihlaste se. V něm klikněte na Zapomenuté heslo. Následně zadejte svůj e-mail. Na ten vám dorazí nové automaticky vygenerované heslo. Tím se přihlásíte. Heslo si pak můžete kdykoliv v účtu změnit.
- Nikdy jste u nás registrovaný účet neměli?
Vytvořte si svůj účet a čerpejte všechny jeho výhody. Více o nic zjistíte na: optys.czhttps://optys.cz/registraci-ziskate-same-vyhody
Kde uvidím své slevy
- Odběratelé s rámcovou smlouvou a registrované školy vidí slevy u jednotlivých produktů po přihlášení do svého účtu.
- Nastavení smluvních slev je nyní vázáno na registrované IČ zákazníka, nikoliv pouze na e-mail.
- Pokud po přihlášení do účtu své slevy nevidíte, zkontrolujte, zda je váš účet propojený s IČ vaší firmy/školy. Pokud ne, kontaktujte prosím zákaznickou linku. Přiřadíme ho manuálně k registrovanému subjektu.
- Zlevněné produkty najdete v kategorii Doprodej.
Jednodušší a rychlejší vyhledávání produktů
Nově našeptávač umí vyhledávat produkty dle názvu, katalogového čísla (OP) i EANU. Umí hledat také kategorie, články a veškerý jiný obsah na e-shopu. Pro rychlejší nákup lze vložit produkt do košíku rovnou z vyhledávače. Nemusíte tak přecházet na jeho detail.
Nová funkce – oblíbené produkty
Funkcionalita umožňuje ukládat produkty, které se vám líbí a chcete je mít na jednom místě třeba pro inspiraci či pozdější nákup. Na každém produktu vidíte piktogram srdíčka. Kliknutím na něj si produkt přidáte do oblíbených. Mezi oblíbenými produkty si můžete vytvářet vlastní seznamy. Aby prvek fungoval, je třeba být přihlášený do svého účtu.
Přehled minulých objednávek
Objednávky ze starého e-shopu nebylo možné na nové řešení přenést. Přesto – pokud historii svých objednávek potřebujete, kontaktujte zákaznické centrum. Přehled pro vás vytáhneme z účetního systému.
Snazší náhradní plnění
Chcete uplatnit náhradní plnění? Už jej nemusíte psát do poznámky jako u starého e-shopu. Nově uvidíte v košíku funkcionalitu náhradního plnění, kterou jednoduše zakliknete. Nemůže se tak stát, že by se na plnění zapomnělo.
Přidání další e-mailové adresy pro zasílání kopií e-mailů s fakturou
Potřebujete posílat faktury na jiný e-mail, než který máte u nás registrovaný? V uživatelském účtu si můžete nastavit jednu nebo více e-mailových adres pro zasílání faktur. Stačí se přihlásit a v osobních údajích vyplnit pole E-maily pro zasílání faktur.
Rychlejší reklamace
Pro rychlé zadání reklamace můžete využít automatizovaný reklamační formulář, ve kterém se předvyplní údaje za vás. Tím se celý proces podstatně zjednodušuje a zpříjemňuje. Podrobnosti najdete na: Vrácení a reklamace
Nový kreativní blog
Pěknější a přehlednější… Vylepšili jsme také OPTYS blog, na němž najdete nápady na tvoření (nejen) s dětmi. Do budoucna jej rozšíříme o inspiraci také pro školy a kanceláře.
- Celý e-shop jsme pro vás vylepšili tak, abyste na něm měli co nejpříjemnější zážitek.
- Další informace najdete v sekci FAQ, kde zodpovídáme nejčastější dotazy zákazníků. Důležité info si můžete prohlédnout i na stránce možnosti doručení nebo možnosti platby.
- Pokud máte k novému e-shopu postřeh, dotaz či jakoukoliv jinou připomínku, budeme rádi, pokud nám ji dáte vědět na telefon +420 607 70 30 70 či e-mail shop@optys.cz.