Vrácení a reklamace
Nevyhovuje? Nevadí! Na vrácení nákupu máte 14 dní. Bez udání důvodu. A pokud zboží nefunguje jak má, pošlete ho k nám. Při reklamaci dáme vše do pořádku.
Adresa pro vrácení i reklamaci
Optys.cz
Logistické centrum
U Sušárny 301
747 56 Dolní Životice
Snadné vrácení zboží
Pokud zboží není poškozeno, vratku vám rádi uznáme. Stačí, když vrácený produkt či produkty uvedete do původního stavu.
Jak nákup vrátit
- Vytiskněte si prosím a vyplňte formulář pro odstoupení od smlouvy.
- Formulář přibalte k vrácenému zboží a přiložte další potřebné dokumenty – kompletní příslušenství, návod (pokud jsou) a také originální fakturu (doklad o nákupu).
- Vše zabalte do původní krabice nebo obalu a zašlete na adresu: Optys.cz, Logistické centrum, U Sušárny 301, 747 56 Dolní Životice.
- Po schválení vratky vám peníze zašleme na účet uvedený ve formuláři pro odstoupení.
Při odstoupení od kupní smlouvy nese náklady spojené s vrácením zboží kupující. To platí i pokud zboží pro svou povahu nelze vrátit obvyklou poštovní cestou.
Reklamace bez problému
Pokud zboží od začátku nefunguje, vykazuje vadu nebo k jeho poruše došlo během dvouleté záruky, můžete jej snadno reklamovat přes reklamační formulář.
Jak nákup reklamovat
- Vyplňte reklamační formulář níže.
- K reklamované zboží přidejte veškeré náležitosti, které jste při nákupu obdrželi – např. příslušenství, návod či doklad o nákupu.
- Vše zabalte do původního obalu a zašlete na adresu: Optys.cz, Logistické centrum, U Sušárny 301, 747 56 Dolní Životice
- Reklamace bude vyřízena během 30denní zákonné lhůty. Při jejím uznání vám vrátíme peníze nebo vyměníme zboží. Záleží, co jste v reklamačních formuláři vybrali jako preferovanou variantu.
Vrácení i reklamace se řídí platnými obchodními podmínkami, jejíž součástí je Odstoupení od smlouvy (vrácení) a Odpovědnost za vady (reklamace).
Reklamační formulář
Využijte formulář pro rychlé zadání reklamace. Pokud se přihlásíte, ihned uvidíte vaše objednávky. Z nich si vyberete požadovanou. Následně vám zobrazíme také produkty z této objednávky. Zvolte, ten či ty, které chcete reklamovat. Automaticky se také za vás vyplní osobní údaje. U nepřihlášeného účtu je pak potřeba zadat potřebné informace ručně.