Možnosti doručení
Váš nákup pečlivě zabalíme a pošleme dopravcem, kterého si zvolíte. Zboží si můžete vyzvednout rovněž osobně v našem skladu v Dolních Životicích u Opavy.
- Dovoz až před dveře v rámci celé ČR
- Objednávky od 1 500 Kč s doručením zdarma
- Možnost vyzvednutí ve výdejnách či výdejních boxech Balíkovny a GLS
- Možnost vzvednutí v dolnoživotickém expedičním skladu zdarma
Cena dopravy
Balíkovna na adresu | 88 Kč | Od 1 500 Kč dovoz zdarma | |
Balíkovna na poště | 82 Kč | Od 1 500 Kč dovoz zdarma | |
Balíkovna na výdejní místa | 57 Kč | Od 1 500 Kč dovoz zdarma | |
GLS – Dovoz na adresu | 115 Kč | Od 1 500 Kč dovoz zdarma | |
GLS – Vyzvednutí ve výdejně | 105 Kč | Od 1 500 Kč dovoz zdarma | |
PPL – Dovoz na adresu | 125 Kč | Od 1 500 Kč dovoz zdarma | |
Osobní odběr – Expediční sklad | 0 Kč | Vyzvednutí zdarma |
Informace o dopravách
1. Balíkovna na adresu
- Zboží vám doručí kurýr Balíkovny na zvolené místo.
- Po přijetí objednávky do přepravy vás Balíkovna kontaktuje e-mailem s bližšími informacemi.
- V den doručení dostanete od pošty SMS s telefonem na řidiče.
- Pokud vás nezastihne, buď zavolá s bližší domluvou, nebo ve schránce nechá info o uložení balíku na příslušné poště.
2. Balíkovna na poště
- Objednávku si vyzvednete na vámi zvolené pobočce ČP.
- Jakmile ji Balíkovna přijme do přepravy, kontaktuje s bližšími informacemi na e-mail.
- SMS či e-mail s kódem pro vyzvednutí vám přijde v momentě, kdy bude nákup připravený k odběru.
3. Balíkovna na výdejní místa
- Objednávku si vyzvednete na výdejním místě označeném jako Balíkovna.
- Tyto výdejny se nacházejí na partnerských místech (obchody, čerpací stanice, trafiky apod.) či výdejních boxech.
- Po ČR máte možnost si si zboží nechat doručit do více než 5 300 výdejních míst.
- Po přijetí balíku do přepravy vás Balíkovna kontaktuje na e-mail s detaily doručení.
- Jakmile bude připraven k odběru, přijde vám SMS či e-mail s kódem pro vyzvednutí.
4. Dovoz na adresu GLS
- Balík vám doveze kurýr firmy GLS na zadanou adresu.
- Společnost GLS se předem ozývá se stavem zásilky na e-mail či SMS.
- Při vyplnění telefonních údajů je třeba zadat mobilní telefon, pevnou linku GLS neakceptuje.
- Po potvrzení od GLS lze stav objednávky sledovat na: https://gls-group.eu/CZ/cs/sledovani-zasilek.
5. Vyzvednutí ve výdejně GLS
- Doručení na vybranou výdejnu přepravní společností GLS.
- GLS se předem ozývá se stavem zásilky.
- Když je nákup připraven k vyzvednutí, obdržíte od GLS informaci na SMS či e-mail.
- Po potvrzení od GLS lze stav balíčku sledovat na: https://gls-group.eu/CZ/cs/sledovani-zasilek.
6. Dovoz na adresu PPL
- Nákup vám doveze řidič firmy PPL na vámi zvolenou adresu.
- Po převzetí objednávky do přepravy vám PPL pošle e-mail s podrobnostmi.
- Po potvrzení od PPL lze stav objednávky sledovat na: https://www.ppl.cz/vyhledat-zasilku
- V den dovozu dostanete SMS s přesnějším časem a kontaktem na řidiče.
7. Osobní odběr, expediční sklad, Dolní Životice, U Sušárny 301, 747 56
- Zboží je k vyzvednutí ve skladu zpravidla druhý pracovní den od objednání.
- Ohledně jeho vyzvednutí vás telefonicky kontaktují naše asistentky.
- Časové rozpětí pro odběr je 6:00–14:30 (při platbě na místě).
- Pokud jste zboží uhradili předem (kartou online, bankovním převodem), tak jej budete mít uloženo na vrátnici až do 18:00.
Nejčastější dotazy k dopravě
Do kterých zemí doručujete? Objednávky doručujeme po celé České republice. Za podmínek uvedených níže objednávku dopravíme i na Slovensko.
Doručujete také na Slovensko? V souvislosti se zákonem o DPH od 1. 10. 2021 doručujeme zboží na Slovensko plátcům DPH. Nákup je podmíněn registrací (včetně DIČ) na e-shopu. Tu provedete na registrační stránce. Objednávku vám následně doručí společnost s nejvýhodnějšími podmínkami pro dané doručovací místo.
Můžu použít jinou dodací adresu než fakturační? Ano. Ve svém účtu si můžete nastavit až 10 dodacích adres, které budou na dodacím listě. Na faktuře pak bude uvedena vaše fakturační adresa.
Umíte poslat zákazníkovi zboží pouze s dodacím listem a fakturu objednateli? Ano, pokud uvedete do poznámky „Nezasílat fakturu“.
Kdy mám nárok na dopravu zdarma? Bezplatné doručení získáváte vždy, když vaše objednávka převýší 1 500 Kč včetně DPH.
Rozvážíte objednávky vlastní dopravou nebo využíváte přepravní společnosti? Standardní (balíkové) zásilky zasíláme prostřednictvím výše uvedených přepravních společností. Pro větší zásilky (paletové) využíváme vlastní dopravu nebo paletové dopravce. Volíme vždy tu nejvýhodnější variantu pro zákazníka.